Grand Theft Auto: V İndir - GTA 5 İndir - SMT İNDİR



Oyun Adı : Grand Theft Auto 5

Oyun Türü : Aksiyon & Macera

Dosya Boyutu : 58.60 GB


İşletim Sistemi : Windows Vista SP2 (x64) / Windows 7 SP1 (x64) / Windows 8 (x64)

Ekran Kartı : Nvidia Geforce 9800 GT – 1 GB / AMD Radeon HD 4870 – 1 GB

İşlemci : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40 GHz / AMD Phenom 9850 Quad-Core @ 2.5 GHz
DirectX:  DX10
RAM : 4 GB
HDD : 80 GB


Uygulamayı Sorunsuz İndirebilmek İçin ADBLOCK KULLANIYORSANIZ KAPATMANIZ GEREKİR aksi takdirde uygulama yükleme sayfasını açamazsınız...

Alternatif İndirme Linkleri :





Lisans: ÜCRETLİ

 "08.01.2023 Linkler Yenilenmiştir"
Önceki Uygulama
Sonraki Uygulama

19 yorum:

  1. Kod Yerine Ne Yazcaz Lütfennn Kral Samet Söylee

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim ne olur kodu atın





    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç yanıt verdin ama gerçekten de oldu çok teşekkürler

      Sil
  3. WINRAR INDIRMEYIN OGLE OLUYO SILIN WINRARI WINRARDA KOD ISTIYO AMA WINRARSIZ KOD ISTEMIYOR

    YanıtlaSil
  4. kodu söylüyorum... 5012369845
    kod bu

    YanıtlaSil
  5. Beyler ben sabah indirdim üstte birisi kod bu demiş onu yazdım açıldı çok mutluyum lan

    YanıtlaSil
  6. reis bu gmaili kabul etmiyor çıldırtıyor beni siteye kayıtlı değilim acaba ondan mı

    YanıtlaSil
  7. Üstteki yorumlarda verdiğin kodu yazdım gerçekten de oldu çok teşekkürler ilk sonunda oynayabiliyorum şu oyunu

    YanıtlaSil
  8. Sonunda oldu bee çok tesekkürler

    YanıtlaSil