Link Kısaltma Taktikleri ve En İyi Siteler - Neden Reklamlı Linkinize Tıklasınlar?

 


    Link kısaltarak para kazanmak yöntemi uzun zamandır bilinen ve kullanılan bir yöntem, hatta çoğu insan bunları bilir ve bu tür bağlantılardan rahatsız olurlar. Bu makalede insanların neden sizin reklamlı linklerinize tıklaması gerektiğini sorgulamanızı ve kendinizi bu konuda daha iyi hale getirmenize yardım edeceğim.

    İlk olarak kendinize "internet kullanıcılar neden reklamsız bağlantılar varken benim reklamlı bağlantılarıma tıklamalı ki?" diye sormanız gerekiyor. Ve bunun cevabı da tahmin edebileceğiniz gibi insanların çokça aradığı ve nadiren bulunan şeyler paylaşmalısınız. Bunlar genelde etik olmayan hile, apk, crack, film ve e-kitaplar olurlar.

    Eğer kısa linklerinizi paylaşacağınız bir web sitesi açacaksanız SEO denilen Search Engine Optimization yani Arama Motoru Optimizasyonu denilen olayı iyi öğrenmeniz gerekir çünkü yazılarınız ilk sayfalarda çıkmıyorsa insanlar sitenizi bulamaz, uzunca arayıp sitenizi bulabilenler ise tasarımınız ve sitenizin genel dizaynı güven vermiyorsa linkinize yani bağlantınıza tıklamazlar.

    Sosyal Medya aracılığıyla link paylaşıyorsanız da yine güven veren bir sayfanız olmalı. Ama bildiğim kadarıyla birçok sosyal medya sitesi birçok link kısaltma sitesinin bağlantılarını engellemiş durumda.

    Telegram kanalınız vasıtasıyla reklamlı linkler paylaşmak da çokça kullanılan ve kazandıran yöntemlerden bir tanesi, bunun için kanal üye sayınızı artırmalı ve insanların ihtiyaç duyacağı kaliteli linkler paylaşmalısınız.

    Bunlar gibi kendinize has güzel yollar bulabilirsiniz, tek yapmanız gereken talep bulunan bir konuya ihtiyacı olan arz'ı vermektir.

    Ancak bilebileceğiniz gibi çoğu link kısaltıp paylaşan kişiler bunu +18, apk ve crack dosyaları gibi yasal olmayan şeyler paylaşıyorlar. Ben bunların etik olduğunu düşünmüyorum ve sizin de bu şekilde kullanmanızı önermiyorum.


En Çok Kazandıran Güvenli Link Kısaltma Siteleri:

 Ben uzun zamandır bu yöntemle az da olsa para kazanıyorum ve birkaç tecrübemi paylaşacağım.

Bc.vc: Bc.vc benim en çok sevdiğim link kısaltma sitesi. Ödemeleri düzenli olarak yapıyor ve cpm oranları benim için gayet yeterli.

Pnd.tl: Bu sitenin cpm oranları diğer sitelere oranla daha düşük. Ben bir kerelik 15 TL limitine ulaştım ve ödeme talebinde bulunduktan çok çok sonra ödeme gerçekleştirdiler. Ödeme geç de olsa oldu ama ben tavsiye etmiyorum.

Tr.Link: Bunu da kısa bir süre kullandım ve cpm oranları güzeldi. Ama diğer sitelerin saydığı bazı tıklamaları kabul etmiyor ve genel olarak kazancınız düşmüş oluyor.


Reklamsız Link Kısaltma Siteleri:

Reklamsız olarak uzun linklerinizi kısaltmak istiyorsanız ve bundan para kazanmak istemiyorsanız size 
Bit.ly sitesini öneriyorum. Kullanımı kolay ve basit.

Önceki Uygulama
Sonraki Uygulama

0 yorum: